Ondernemen draait om momenten. Dat ene specifieke
moment waarop je besluit in actie te komen. Dan moet je BOEIE!
Wij herkennen de vragen die bij deze momenten horen. Omdat we juist dan uitgenodigd worden en onze relaties leren kennen. Wij hebben alles in huis om ondernemers te helpen, verrassen en vooruit te laten kijken naar de communicatie die wel raak is en die bij jou en je bedrijf past.
Wij introduceren nieuwe merken, verzinnen namen, ontwerpen huisstijlen, bedenken campagnes, realiseren websites en alle andere communicatiedragers die bij goede marketing horen.
Voor aandacht op het juiste moment..
Met onderstaande voorbeelden willen wij ondernemers inspireren en aan het denken zetten.
Als een bedrijf al lang bestaat, doe je iets goed. Soms zelfs over meerder generaties heen. Toch kan het gebeuren dat een vaste waarde in je communicatie de lading niet meer dekt. Je bent inmiddels meer dan dat. Het vraagt lef om te veranderen, maar als je dat doordacht en onderbouwd doet, voelt het meteen beter én klopt het opnieuw.
Zo vertalen we de ambitie van de ondernemer naar een
passende profilering. Eerder aan tafel in een andere rol.
Bijvoorbeeld zoals bij Heesmans.
Geen installateur meer. Geef ons de ruimte.
Een overname of directiewissel brengt diverse bedrijfsmatige overwegingen met zich mee. Maar het is ook een kans. Om je doelgroep te laten weten hoe jij de toekomst ziet en wat die frisse benadering inhoudt.
Maar vooral, wat je voor je doelgroep kunt betekenen.
Vertel het verhaal, het moment is nu.
Wat neem je mee van het oude merk en hoe communiceer je het nieuwe merk naar de doelgroep. Zodat deze begrijpt wat het nieuwe merk voor ze betekent.
“Het succes van mijn bedrijf loopt vooruit op mijn marketing en communicatie”. Een opmerking die we vaak horen.
En als dan uit alles blijkt dat je zo ver vooruit loopt dat je
huidige merk of naam niet meer past, dan moeten we aan
de bak. Creatief en doordacht op zoek naar dat wat écht
bij je bedrijf past, voor lange termijn.
Sparkable en Mysteel zijn inmiddels namen van betekenis. Lees HIER hoe we hiertoe gekomen zijn en wat het hun heeft gebracht.
“Wij willen een nieuwe website, die van ons is ouderwets
en niet meer zo mooi.” Als we dan even doorvragen gaat
het om meer dan een optische vraag. Sterker nog, dat is
het makkelijkste om aan te passen. Het gaat er om dat wat je vertelt en laat zien de spiegel is van jouw bedrijf. Je wilt trots zijn op wat er staat en vertellen waar je goed in bent.
En dat heeft niets met arrogantie te maken.
De behoefte aan een website leverde een complete
metamorfose van het merk op. Een heldere boodschap
met de juiste call to action. Lees hier wat het de ondernemers bij FORS en BRANDENBURCH opgeleverd heeft.
Als je iets zoekt wil je geïnspireerd worden, dat geldt ook
voor een vacature. Het is aan jou als ondernemer om dat
gevoel in je arbeidscommunicatie op te sluiten. Vaak is het saai en eenheidsworst. Spring er eens uit, maak het leuk, ben interessant voor nieuwe collega’s.
Wij maakten diverse succesvolle campagnes.
Zo omschreven wij een verzonnen functienaam voor
iemand die werkelijk alles moet oplossen. En lieten we als bedrijf zien dat degene die zoekt aan zet is, laat merken dat je het snapt.
Soms heb je iets te vieren. Je hebt een jubileum en je bent als ondernemer trots op wat je samen met je team hebt gerealiseerd. Het is een moment van aandacht.
En als je de aandacht krijgt dan wil je actueel en inspirerend zijn. En dan gaat het niet zozeer om wat je gepresteerd hebt maar vooral om vooruit kijken. Vier en vertel je succes, op je eigen manier.
Wat als je 50 jaar bestaat en samen met ons tot de
conclusie komt dat zowel de naam, de bewijslast én de
huisstijl niet meer weergeeft wie je bent en wat je voor de doelgroep wilt betekenen.
Je bent met iets nieuws bezig, binnen een bestaand bedrijf of misschien zelfs als start-up. Naast een doordacht product of dienst zul je ook moeten communiceren wat je daarmee voor je doelgroep wilt betekenen. Argumenten voor contact of conversie.
Nieuwe initiatieven geven we een naam en een gezicht,
ook in de publieke sector. Op een manier die de betreffende markt eer aan doet.
Plaatjesmaker met een goed verhaal. Vriendelijke creative art director en nieuwsgierig aagje. In de details zit namelijk het grootste verschil. Succesvol in het onderscheiden van merken, zelfstandig en al lang. Vastbesloten om ondernemers verder te brengen. Om het voor anderen goed te doen. Hij kan het ook niet anders.
Liefhebber van het grote woord. Bloedfanatiek en serieus goedlachs. Een medeplichtige met een bak aan praktijkervaring. Fluitend op zoek naar het merk en concept. Om het vervolgens met kennis van strategie, marketing en management samen te integreren. Luisteren en analyseren kan hij ook. Het antwoord scherp en gewoon duidelijk verwoord, omdat duidelijk gewoon werkt.